I vårt kundesenter finner du all informasjon du trenger å vite som kunde hos interiørpånett.no. Følgende punkter omtales her:

  1. Kontaktinformasjon
  2. Om selskapet
  3. Interiørpånett.no i sosiale medier
  4. Kjøpsbetingelser
  5. Pris- og betalingsbetingelser
  6. Leveringsbetingelser
  7. Angrerett
  8. Reklamasjonsrett
  9. Retur (hvordan returnere en vare)
  10. Sikkerhet
  11. Firmagaver

1. Kontaktinformasjon

Lurer du på noe? fyll inn kontaktskjema, så svarer vi så raskt vi kan.
Post- og besøkadresse:
Interiørpånett.no v/Høst Interiør AS
Skolmar 32 A, N-3232 Sandefjord
Telefon kundeservice: 33 400 444  (09:00-15:00)
Epost kundeservice: post@interiorpanett.no

2. Om Selskapet

Interiørpånett.no er en ny norsk nettbutikk med base i Sandefjord. Vi er imidlertid ikke nye i hverken interiør- eller nettbutikk-bransjen. Vi som står bak butikken, Fredrik og Nicolay, har både erfaring, interesse og kompetanse som vi tror vil bidra til at du som kunde sitter igjen med en god handleopplevelse. Les mer om oss her..

3. Interiørpånett i sosiale medier

Du kan følge med på innsiden av interiørpånett.no, få inspirasjon, gode ideèr eller tilbud ved å følge oss på facebook. Lik oss på facebook.com/interiorpanet. På Instagram legger vi ut bilder av oss, våre produkter og av livet i nettbutikken. Følg oss på instagram.com/interiorpanett I bloggen vår som du kan lese på interiorpanett.no/inspirasjon kan du lese om nyheter og se bilder av produkter og andre ting som inspirerer eller opptar oss. Du kan også motta vårt ukentlige nyhetsbrev med nyheter og tilbud. Registrer deg som kunde, mottaker av nyhetsbrev eller begge deler her.

4. Kjøpsbetingelser

Avtale om kjøp inngås når du velger å sende bestilling i kassen. I handleprosessen blir du informert om våre kjøpsvilkår. Ordrebekreftelse genereres så automatisk. Ved eventuelle feil i f.eks. angivelse av pris, leveringstid osv. forbeholder vi oss retten til å korrigere dette i ettertid. Om du ikke er fornøyd med vår korrigering kan du selvfølgelig velge å avbestille din ordre uten kostnad eller benytte deg av angreretten. Vi bestreber oss selvsagt for at feil ikke skal forekomme. Kjøpsvilkårene som godkjennes i handleprosessen kan du lese her

5. Pris- og betalingsbetingelser

I prisene inngår 25% moms om ikke annet er oppgitt. Vi benytter oss av Klarna Fakturering og Klarna Konto som håndterer betaling for oss. Det betyr at du som kunde får tilsendt faktura fra oss via Klarna på e-post. En trygg og sikker måte for deg som kunde.

Kortbetaling: Hos oss kan du betale med VISA og Mastercard via Klarnas betalingsløsning for VISA og kredittkort. Om du velger kortbetaling linkes du over til betalingssiden etter at du har bekreftet din ordre i kassens tredje steg. Overføringen skjer med sikker SSL-kryptering. Det innebærer at ingen uvedkommende kan se dine kortopplysninger.

6. Leveringsbetingelser

Leveringstid: Leveringstiden er normalt 3 til 7 virkedager på alle varer med mindre annen informasjon er gitt på nettsiden. Vi sender kun til adresser i Norge og spanderer frakten på alle forsendelser over 500,- med unntak av Svalbard. Her tilkommer det et ekstra fraktgebyr på 249,- (Postens pristillegg til Svalbard) Lengre leveringstid kan forekomme. Slike bestillingsvarer har en normal leveringstid på 2-8 uker avhengig av hvilke produkter som bestilles. Om det skulle oppstå vesentlig avvik fra normal leveringstid, vil vi gi beskjed så snart vi får kjennskap til dette.

Leveringsmåte: Levering av bestilte varer skjer med Posten (ekstern lenke) med mindre annet er avtalt. Uavhentede pakker blir belastet med et gebyr på 200,- som vil dekke for kostnader knyttet til frakt tur/retur. Sporingsinformasjon om din forsendelse blir sendt ut med leveringsbekreftelsen.

Transportansvar/skader/feilekspedering: Om varen skades eller kommer bort under transporten fra oss til deg er det vi som er ansvarlige. Ved en eventuell retur til oss er det du som kunde som er ansvarlig for godset. Om produktet er skadet ved levering skal dette meddeles omgående til Interiorpanett.no, kundeservice. For at vi skal kunne reklamere skaden overfor vår transportør må vi melde fra om skaden innen 1-2 dager. Vi er derfor takknemlige om du gir beskjed om skaden innenfor dette tidsrommet. Dette gjelder både synlige og skjulte transportskader, og det er derfor viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt ved mottagelse. Om skaden er synlig er det enklest om du melder fra om dette direkte til sjåføren ved mottagelse av forsendelsen. Be om at transportøren gjør en notering av skaden på din kopi av fraktseddelen. Husk å alltid ta vare på emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres korrekt. Et produkt som er feilekspedert bør meldes fra snarest mulig til Interiør på nett.

7. Angrerett

Når du handler på Interiorpånett.no, har du i henhold til loven om angrerett og opplysningsplikt, rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Dette forutsetter at produktet er i uendret stand, dvs ubrukt og uskadet. Det er tillatt å åpne forpakningen forsiktig og kontrollere varen på en slik måte at produktet og forpakningen ikke blir skadet. Når du benytter deg av angreretten står du som kunde ansvarlig for returfrakten. Øvrige omkostninger, som kostnad for varen og frakt fra oss til deg vil tilbakebetales. På grunn av hensynet til miljøet, så sender vi kun ut angrerett-skjema elektronisk med ordrebekreftelsen og leveringsbekreftelse. Vi oppfordrer heller til å benytte vårt elektroniske returskjema med de samme rettigheter for enklere og raskere håndtering.

Følgende retur-rutine gjelder ved angrerett.
– Fyll inn Returskjema (klikk på linken) og send inn til oss.
(Du kan også fylle inn et ordinært angrerettskjema dersom du heller ønsker å benytte dette.)
– Etter kort tid vil du motta et returnummer fra oss, som du må merke returen med.
(Skriv returnummer på en lapp og legg inne i pakken)
– Forsendelsen sendes til Interiørpånett.no v/Høst Interiør AS, Skolmar 32 A, 3232 Sandefjord

Unntak fra angreretten: Ved kjøp av et produkt som lages spesielt for deg og etter dine spesifikke ønsker, gjelder ikke angreretten. Eksempel på dette er om du kjøper en sofa med et spesifikt stoff som så lages spesielt for deg. Ved bestilling av en spesialprodusert vare vil vi kontakte deg for godkjenning før ordren ekspederes.

8. Reklamasjonsrett

Interiorpanett.no følger forbrukerkjøpslovens reklamasjonsrett, noe som innebærer at du har to års reklamasjonsrett etter at du har mottatt varen. Dette forutsetter at alle vedlikeholds råd følges og at normal aktsomhet utøves. Les mer om hvordan du returnerer under punkt 9. Retur.

9. Returnere en vare

Følgende retur-rutine gjelder både ved angrerett og reklamasjon.
– Fyll inn Returskjema (klikk på linken) og send inn til oss.
– Etter kort tid vil du motta et returnummer fra oss, som du må merke returen med.
(Skriv returnnummer på en lapp og legg inne i pakken)
– Forsendelsen sendes til Interiørpånett.no v/Høst Interiør AS, Skolmar 32 A, 3232 Sandefjord

OBS: Varen skal være i samme stand som da du mottok den. Dersom varen var defekt eller mangelfull ved mottak hos kunden må dette omtales i returforespørselen fra kunden.

Ved angrerett må kunden besørge frakt til Interiorpanett.no. Du er ansvarlig for å pakke den godt nok inn.Ved retur pga. reklamasjon og feil på vare betaler vi frakten tilbake såfremt billigste sendingsmåte er benyttet. Du må da sende med kvittering fra transportør. Pakker som returneres som oppkrav blir ikke hentet av oss. Vær nøye med å pakke varen ordentlig, bruk den opprinnelige produktforpakningen samt beskyttende transportemballasje, slik som varen ble levert i til deg. Merk at du står for risikoen om produktet skades når det fraktes tilbake til oss. Om varen er av større verdi, anbefaler vi derfor at transporten forsikres. Tilbakebetalingen skjer til din bankkonto og innen 10 dager etter at vi har mottatt og godkjent din retur. Vennligst vær oppmerksom på at angreretten ikke gjelder firmaer. 

10. Sikkerhet

Når du legger inn din bestilling hos oss oppgir du dine personopplysninger som navn, adresse og telefonnummer. I forbindelse med din registrering og bestilling godkjenner du at vi lagrer og bruker dine opplysninger i vår virksomhet for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Du har rett til innsyn i den informasjonen som vi har registrert om deg. Om den er feil, ufullstendig eller irrelevant, kan du be om at informasjonen skal rettes eller fjernes. Interiorpanett.no, håndterer dine personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Betalingstransaksjoner (kort- og direktebetaling) håndteres av vår betalingspartner Klarna for å garantere en rask og sikker betaling. Nets oppfyller kravene for PCI-DSS.

11. Firmagaver

Interiørpånett.no kan levere firmagaver fra kjente merkevarer til alle slags formål. Vi kan levere det du finner på våre nettsider, men også mye mye mer i det antallet du måtte ønske. Kontakt oss for tilbud ved høyere antall. Les mer om firmagaver.